WWAV - helping you change the world | Vraag en antwoord
WWAV heet vanaf nu Happy Horizon logo Ga naar onze nieuwe website

Werving zorgt steeds vaker voor wrijving. Mensen zijn best bereid om iets goeds te doen. Maar ze reageren afwijzend omdat ze worden overvraagd - of op de verkeerde momenten worden gevraagd! Door optimaal aan te sluiten bij het leven van mensen, laten WWAV merken hoe inspirerend het is om de wereld mooier te maken. Zo ontstaat communicatie die mensen intrinsiek motiveert en activeert.

Voor Vluchtelingenwerk bedachten we een rijdend statement: een tram met een prikkelend statement en duizenden namen van mensen die zich achter de boodschap schaarden. En wat dacht je van de Tering-campagne voor KNCV Tuberculosefonds, waarmee we organisatie en ziekte in een klap op de kaart zetten.

Wil je weten wat er nodig is om de deur naar jouw organisatie wijd open te zetten?

Maak dan snel een afspraak voor een kop koffie (of thee!)

Bijpassende cases

Andere vragen