WWAV - helping you change the world | mensen
Angélique

Angélique Verkleij

Daadkrachtig en direct. Zoekt graag de balans tussen zakelijk belang en menselijke maat. Wat je zeker moet weten over Angelique: ze heeft meestal aan een half woord genoeg om een heel verhaal te begrijpen.
financial-director / partner
Anne

Anne Berghuis

Are you being served? Mix klantgerichtheid met doelgerichtheid, voeg een schijfje leergierigheid en een snufje humor toe, en je hebt Anne Berghuis! Wat je zeker moet weten over Anne: ze is dol op Engelse literatuur.
account manager
Ard

Ard Lok

Even idealistisch als pragmatisch. Door zijn nieuwsgierigheid ziet hij overal kansen en gaat hij altijd vooruit. Wat je zeker moet weten over Ard: voor een kroket mag je hem 's nachts wakker maken.
account strateeg / partner
Ellis

Ellis Hennekes

Helder en direct. Dat is ook wel nodig als je wilt dat alle facturen tijdig verstuurd en betaald worden. Wat je zeker moet weten over Ellis: haar beste maatje is 30 cm groot en heet Archie.
boekhouder
Erik

Erik van Benten

Systematisch en punctueel. Een efficiënte inkoper die het maximale rendement uit elk budget haalt. Wat je zeker moet weten over Erik: hij gaat graag naar houseparty's.
director production
Guido

Guido Liebregts

Analytisch en behulpzaam. Creatieve duizendpoot die geen onderscheid maakt tussen offline en online communicatie. Wat je zeker moet weten over Guido: hij zoekt nog een partner voor Twee voor Twaalf.
creatief strateeg
Ilse

Ilse van 't Hoofd

Inspirerend en hartverwarmend. Houdt van mensen die van mensen houden - en daarvan profiteren collega’s en klanten elke dag opnieuw. Wat je zeker moet weten over Ilse: tijdens de Woerdense koeienmarkt is ze even niet bereikbaar.
account director
Jeroen

Jeroen Talens

Bevlogen en impulsief. Reageert daardoor op elke uitdaging met een frisse blik en een origineel antwoord. Wat je zeker moet weten over Jeroen: hij vindt basketballen nóg leuker dan schrijven.
creative director
Johan

Johan Agema

Enthousiast en meedenkend. Geniet van de uitdaging om creatieve plannen te transformeren in mooie, concrete producties. Wat je zeker moet weten over Johan: hij is helemaal zichzelf op zijn motor.
production
Léonne

Léonne de Jong

Zorgvuldig en toegewijd. Zet ook onder hectische omstandigheden de puntjes op de i en verwacht van anderen hetzelfde. Wat je zeker moet weten over Leonne: ze bewijst al jaren dat je voor volleybal niet lang hoeft te zijn.
DTP-vormgever
Marie-Claire

Marie-Claire de Waal

Idealist en perfectionist. Heeft klantgerichtheid en kennis van de markt tot kunst verheven. Wat je zeker moet weten over Marie-Claire: haar woonboot ligt in Utrecht!
account strateeg / partner
Martijn

Martijn de Groot

Veelzijdig en flexibel. Combineert verfrissende ideeën met vormgeving die staat als een huis. Wat je zeker moet weten over Martijn: hij is geboren en getogen met een rood-wit hart.
art director
Nina

Nina van Hasselt

Enthousiast en oplossingsgericht. Heeft altijd een doel en een plan om het te realiseren. Draagt ook in haar vrije tijd haar steentje bij aan een betere wereld. Wat je zeker moet weten over Nina: in het weekend draait ze weleens…
account manager
Peter

Peter Heinen

Grondig en gedegen. Door zijn empathisch vermogen tilt hij elke concept en iedere tekst naar een hoger niveau. Wat je zeker moet weten over Peter: hij maakte al eens een (strip)boek over motorcross.
copywriter
Sylvia

Sylvia Hoogenbosch

IJverig en flexibel. Voor haar is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud. Wat je zeker moet weten over Sylvia: haar tweede naam is 'theeleut'.
Concept / vormgeving
Wieb

Wieb van de Donk

Kritische denker en doener. Bouwt graag bruggen tussen strategie en creatie. Wat je zeker moet weten over Wieb: tijdens carnaval mag hij niet gestoord worden.
managing director
Wike

Wike van Dieën

Flexibel en daadkrachtig. Heeft een talent voor mensen. En omdat ze goed luistert naar de vraag komt ze vanzelf met het juiste antwoord. Wat je zeker moet weten over Wike: Ze is nergens zo gelukkig als op een skipiste.
account director