
Angélique Verkleij
Daadkrachtig en direct. Zoekt graag de balans tussen zakelijk belang en menselijke maat.
Wat je zeker moet weten over Angelique: ze heeft meestal aan een half woord genoeg om een heel verhaal te begrijpen.
financial-director / partner

Anne Berghuis
Are you being served? Mix klantgerichtheid met doelgerichtheid, voeg een schijfje leergierigheid en een snufje humor toe, en je hebt Anne Berghuis! Wat je zeker moet weten over Anne: ze is dol op Engelse literatuur.
account manager

Ard Lok
Even idealistisch als pragmatisch. Door zijn nieuwsgierigheid ziet hij overal kansen en gaat hij altijd vooruit.
Wat je zeker moet weten over Ard: voor een kroket mag je hem 's nachts wakker maken.
account strateeg / partner

Ellis Hennekes
Helder en direct. Dat is ook wel nodig als je wilt dat alle facturen tijdig verstuurd en betaald worden.
Wat je zeker moet weten over Ellis: haar beste maatje is 30 cm groot en heet Archie.
boekhouder

Erik van Benten
Systematisch en punctueel. Een efficiënte inkoper die het maximale rendement uit elk budget haalt.
Wat je zeker moet weten over Erik: hij gaat graag naar houseparty's.
director production

Guido Liebregts
Analytisch en behulpzaam. Creatieve duizendpoot die geen onderscheid maakt tussen offline en online communicatie. Wat je zeker moet weten over Guido: hij zoekt nog een partner voor Twee voor Twaalf.
art director

Heidi Marchal
Empatisch en doortastend. Haar jarenlange ervaring met campagnes en acties voor goede doelen maken haar tot een betrokken sparringpartner voor een breed scala aan goede doelen. Wat je zeker moet weten over Heidi: ze eet absoluut geen vlees.
account director

Jeroen Talens
Bevlogen en impulsief. Reageert daardoor op elke uitdaging met een frisse blik en een origineel antwoord. Wat je zeker moet weten over Jeroen: hij vindt basketballen nóg leuker dan schrijven.
creative director

Joëlle van Rheeden
Scherpzinnig en overtuigend. Snapt hoe social en content marketing de toekomst van communicatie gaan bepalen. Wat je zeker moet weten over Joëlle: ze houdt van planken, in de zomer een surfplank en in de winter een snowboard.
account manager

Johan Agema
Enthousiast en meedenkend. Geniet van de uitdaging om creatieve plannen te transformeren in mooie, concrete producties. Wat je zeker moet weten over Johan: hij is helemaal zichzelf op zijn motor.
production

Léonne de Jong
Zorgvuldig en toegewijd. Zet ook onder hectische omstandigheden de puntjes op de i en verwacht van anderen hetzelfde. Wat je zeker moet weten over Leonne: ze bewijst al jaren dat je voor volleybal niet lang hoeft te zijn.
DTP-vormgever

Marie-Claire de Waal
Idealist en perfectionist. Heeft klantgerichtheid en kennis van de markt tot kunst verheven.
Wat je zeker moet weten over Marie-Claire: haar woonboot ligt in Utrecht!
account strateeg / partner

Martijn de Groot
Veelzijdig en flexibel. Combineert verfrissende ideeën met vormgeving die staat als een huis.
Wat je zeker moet weten over Martijn: hij is geboren en getogen met een rood-wit hart.
art director

Peter Heinen
Grondig en gedegen. Door zijn empathisch vermogen tilt hij elke concept en iedere tekst naar een hoger niveau. Wat je zeker moet weten over Peter: hij maakte al eens een (strip)boek over motorcross.
copywriter

Sylvia Hoogenbosch
IJverig en flexibel. Voor haar is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud. Wat je zeker moet weten over Sylvia: haar tweede naam is 'theeleut'.
DTP-vormgever

Wieb van de Donk
Kritische denker en doener. Bouwt graag bruggen tussen strategie en creatie.
Wat je zeker moet weten over Wieb: tijdens carnaval mag hij niet gestoord worden.
managing director

Wike van Dieën
Flexibel en daadkrachtig. Heeft een talent voor mensen. En omdat ze goed luistert naar de vraag komt ze vanzelf met het juiste antwoord. Wat je zeker moet weten over Wike: Ze is nergens zo gelukkig als op een skipiste.
account director