WWAV - helping you change the world | Vraag en antwoord
WWAV heet vanaf nu Happy Horizon logo Ga naar onze nieuwe website

Vreemden zijn vrienden die je nog niet hebt leren kennen. Daarom loont het om te investeren in een goede relatie met (potentiele) donateurs. Bij WWAV besteden we niet alleen aandacht aan de kennismaking, maar ook aan de opvolging. Met onderscheidende en aantrekkelijke proposities nemen we mensen mee in de missie van het goede doel. Daarbij maken we slim gebruik van techniek, maar staat de mens nog steeds centraal.

Namens HandicapNL vroegen we mensen om supporter te worden en zo te laten zien dat ze oog hebben voor de mens achter het handicap. Voor VluchtelingenWerk nodigden we met succes mensen uit om een vriendelijk kaartje te sturen naar kinderen in een opvangcentrum. En namens TEAR kregen duizenden betrokken mensen een ontroerend kerstverhalenboekje. Natuurlijk volgen we al deze nieuwe vrienden op, op weg naar een mooie, duurzame relatie.

Benieuwd hoe we van jouw customer journey een onvergetelijke reis maken?

Maak dan snel een afspraak voor een kop koffie (of thee!)

Bijpassende cases

Andere vragen