WWAV | KWF Kankerbestrijding denkt aan later
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2Pagina 3Pagina 4

KWF Kankerbestrijding denkt aan later

Dingen van waarde wil je goed verzorgd achterlaten, ook als je er niet meer bent. Dat is de centrale boodschap in de nalatenschapscampagne van KWF Kankerbestrijding. Om mensen daarbij zo goed mogelijk van dienst te zijn, werd het erfenisdossier aangeboden. Geïnteresseerden (gezien het onderwerp werd gekozen voor de doelgroep 60+) konden dit boek gratis (digitaal of in boekvorm) aanvragen.

De direct mail op de achterban leverde duizenden leads op, die na gebeld werden door ervaren agents. Op basis van de gesprekken werden de leads ingedeeld in segmenten, elk met een eigen opvolgings- en loyaliteitsprogramma. Zo kreeg de leadscampagne een op maat gemaakt vervolg.

Naast dm werd gebruik gemaakt van radio, lokale advertenties, banners en speciale acties tijdens de 50-plusbeurs.