WWAV | Direct mail bewijst zijn waarde in Vlaanderen
WWAV heet vanaf nu Happy Horizon logo Ga naar onze nieuwe website
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2Pagina 3

Direct mail bewijst zijn waarde in Vlaanderen

Wist je dat WWAV ook in Vlaanderen actief is? Voor Kom op tegen Kanker verzorgen we sinds 2015 het direct mailprogramma en daar zijn we hartstikke trots op. Zowel op de achterban als op werving halen we mooie resultaten en blijkt dat dm nog steeds springlevend is! Zeker in corona-tijd, waarbij events afgelast worden (Kom op tegen Kanker organiseert onder andere in het hemelvaartweekend altijd een succesvolle fietstocht, de 1000km.be), is dm een belangrijke manier om met (potentiële) donateurs in contact te komen en te blijven.  

Op basis van onze scoringsmodellen kunnen we voor Kom op tegen Kanker steeds slimmer selecteren en segmenteren. Aan de ene kant hebben we de totale oplage van 2020 met bijna 30% verminderd en zijn de kosten aanzienlijk teruggebracht. Aan de andere kant heeft WWAV er met wisselende proposities op verschillende doelgroepen voor gezorgd dat de totale opbrengst met circa 6% toegenomen is – en dat is natuurlijk goed nieuws voor de ROI! De focus van onze strategie lag op middle donors, multi givers en upgrading naar een structurele incasso. Meer weten over de waarde van direct mail? Stuur dan even een berichtje naar Marie-Claire de Waal.

 


Wilt u meer weten over deze case van Kom op tegen Kanker? Bel Marie-Claire de Waal op 020 - 571 5871.