WWAV | Cultuurfonds zoekt knappe koppen
Afbeelding 1
Afbeelding 1

Cultuurfonds zoekt knappe koppen

We bedachten deze keer drie nieuwe social ads, waarmee we kandidaten op verschillende manieren en momenten benaderen via Instagram en Facebook. Met ‘knappe koppen gezocht’  roepen we studenten de komende maanden op om zich aan te melden: ‘Als je slim bent vraag je snel een beurs aan’. Later in de campagne worden twee andere social ads ingezet, die meer de nadruk leggen op de naderende deadline.

Om studiebegeleiders en andere intermediairs op universiteiten te betrekken, ontwikkelde WWAV een e-mail met bijlagen die ze eenvoudig kunnen verspreiden. Denk hierbij aan posters om op te hangen, banners om op de eigen kanalen te gebruiken, en social posts om direct in te zetten.

WWAV tekent dus opnieuw voor creatie, strategie en media. De campagne van vorig jaar was zeer succesvol en leverde veel aanvragen op. En aan de respons te zien, maken we ook met de huidige campagne een vliegende start.

Marie-Claire kan je meer vertellen over deze leuke campagne: mdewaal@wwav.nl.



Wilt u meer weten over deze case van Prins Bernhard Cultuurfonds? Bel Marie-Claire de Waal op 020 - 571 5871.