WWAV | Tienduizenden stemmen voor Gouden Gans-verkiezing
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2Pagina 3

Tienduizenden stemmen voor Gouden Gans-verkiezing

Wilde Ganzen heeft een uniek concept van armoedebestrijding. Alleen is dat nog niet bekend genoeg bij het Nederlandse publiek én bij particuliere initiatiefnemers in armoedebestrijding die voor hun project subsidie bij Wilde Ganzen kunnen aanvragen.

Met de verkiezing van de 'Gouden Gans 2016' is daar met succes aan gewerkt. Met deze verkiezing werd het Project van het jaar verkozen. Zo'n 100 particuliere initiatieven die gesteund worden door Wilde Ganzen deden mee.

WWAV ontwikkelde de strategie, de huisstijl en een mediacampagne (radio, televisie, print, online en outdoor). Mede door de bij Wilde Ganzen bekende particuliere initiatiefnemers in armoedebestrijding én hun achterban bij de campagne te betrekken, leverde de campagne tienduizenden leads op. En één gelukkige winnaar: stichting Passion for People uit Boxmeer die samen met de lokale bevolking een kraamkliniek heeft gebouwd in Malawi.



Wilt u meer weten over deze case van Wilde Ganzen? Bel Marie-Claire de Waal op 020-571 5884.