WWAV | Oude en nieuwe herinneringen
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2

Oude en nieuwe herinneringen

Alzheimer Nederland begrijpt dat niet alleen degenen met dementie, maar ook hun naasten onder dementie lijden. Daarom wil ze iedereen die met deze ziekte te maken heeft/krijgt de juiste ondersteuning kunnen bieden. Ook tijdens de feestdagen. WWAV mocht daar een toepasselijk mailpack bij ontwikkelen.

We speelden in op het feit dat er tijdens de feestdagen naast oude ook nieuwe herinneringen worden gemaakt. En om ze beiden niet door dementie te laten vervagen, is er wetenschappelijk onderzoek nodig. Dat communiceerden we richting de donateurs van Alzheimer Nederland.

Deze kerstmailing lieten we geheel in het teken staan van de liefde en warmte die we met kerst aan elkaar kunnen geven. En dus ook aan mensen met dementie. Alleen samen maken we van dementie een vage herinnering. Opa en kleindochter op de envelop maken dit gevoel compleet.



Wilt u meer weten over deze case van Alzheimer Nederland? Bel Heidi Marchal op 020-571 5877.