WWAV | Jantje wil buitenspelen
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2Pagina 3

Jantje wil buitenspelen

Jantje Beton organiseerde op honderden locaties een nationale Buitenspeeldag. Straten werden afgesloten, speeltuinen gingen extra open, etc. Internationaal is Nickelodeon de initiatiefnemer van dit speelse evenement. De zender ging die middag op ‘zwart’. Jantje Beton is de hoofdpartner in Nederland en wilde in 2015 actiever en zichtbaarder zijn rondom de organisatie van de Buitenspeeldag. Daarvoor schakelden ze WWAV in.

WWAV zorgde ervoor dat Jantje Beton een duidelijke kernboodschap neerzette over het belang van buitenspelen, want: elk kind heeft frisse lucht nodig! Door middel van Facebookposts en persberichten moedigden we ouders, en daarmee de kinderen, aan om deel te nemen aan de nationale Buitenspeeldag. Door actief te vragen om het bericht te ‘liken’ en te delen, vergrootten we de bekendheid van het evenement en het werk van Jantje Beton.