WWAV | Inkijkje in het leven van Artsen zonder Grenzen
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2

Inkijkje in het leven van Artsen zonder Grenzen

De nieuwe campagne van Artsen zonder Grenzen is de afgelopen maanden in alle hevigheid losgebarsten. Vanaf het eerste moment was duidelijk dat de helden in het veld – de artsen, verpleegkundigen en andere specialisten – centraal moesten staan. Daarmee creëren we  impactvolle en persoonlijke communicatie. En versterken we de relatie tussen de organisatie en de achterban.

Het resultaat is een campagne waarbij de expats zelf hun verhaal vertellen. Ze gunnen ons een kijkje in hun wereld en tonen het verhaal van Artsen zonder Grenzen van binnenuit.  De eerste hoofdrolspelers zijn Bram (Centraal Afrikaanse Republiek), Erna (Sierra Leone) en David (Zuid-Sudan).

WWAV ontwikkelde deze campagne, die bestaat uit onder andere tv-commercials, online activatie en  advertenties. Het komende jaar wordt de campagne uitgebreid met meer inspirerende verhalen.