WWAV | KNRM gebruikt veiligheid als wervingstool
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2

KNRM gebruikt veiligheid als wervingstool

De KNRM en watersporters hebben een gezamenlijke liefde: het water! Maar het water is niet alleen je beste vriend, het kan ook je grootste vijand worden…. Daarom drukt de reddingsmaatschappij alle watersporters op het hart om toch vooral goed voorbereid het water op te gaan! 
 
WWAV maakte voor de KNRM een online wervingscampagne rond het thema veiligheid. Watersporters konden een lijst met de belangrijkste do’s & dont’s online aanvragen. Waarbij de veiligheidstips afgestemd waren op de specifieke doelgroepen: zeilers, motorbootvaarders én beginnend vaarders. Met name die laatste groep is relatief onervaren op het water en het afgelopen jaar bovendien flink gegroeid. 
 
Met deze tips brachten we de KNRM op een sympathieke manier onder de aandacht van bestaande en nieuwe groepen. En was het een kleine en logische stap naar een geefvraag: onder het motto ‘KNRM. Als je van het water houdt.’  Werden de leads gevraagd om donateur te worden. Bij deze online campagne werkte WWAV van concept tot monitoring intensief samen met de collega’s van Happy. 


Wilt u meer weten over deze case van KNRM? Bel Anne Berghuis op 020 - 571 5871.