WWAV | Dwarslaesie Challenge Week een groot succes
Creatieve marketing & communicatie voor non-profits
Afbeelding 1
Afbeelding 1
Pagina 1Pagina 2Pagina 3

Dwarslaesie Challenge Week een groot succes

Hoe kun je aandacht en draagvlak creëren voor dwarslaesie-onderzoek? Met die vraag kwam het Revalidatiefonds naar ons toe. WWAV bedacht de Dwarslaesie Challenge Week: een week waarin vijf mensen met een dwarslaesie de uitdaging van hun leven aangaan. Zoals Koen van Zeeland, eigenaar van een bedrijf in landschapsverzorging, die tijdens het rooien een boom op zich kreeg en een dwarslaesie opliep. Na een lang herstel klom hij tijdens de week voor het eerst weer in de boom. Mét dwarslaesie.

Deze vijf helden haalden samen een ongelofelijk mooi bedrag op: €50.000, bestemd voor een onderzoek naar zelfregie.

De campagneweek heeft veel media-aandacht gekregen, van o.a. Hart van Nederland, Koffietijd, Metro en diverse lokale media.

WWAV ontwikkelde o.a. concept, huisstijl, diverse uitingen en een Socutera-spot met ambassadeur Jaap Bressers.

 



Wilt u meer weten over deze case van Revalidatiefonds? Bel Ard Lok op 020-571 5881.