WWAV - helping you change the world | nieuws
WWAV heet vanaf nu Happy Horizon logo Ga naar onze nieuwe website

WWAV aan de slag voor Giro555

Eind april werden de inwoners van Nepal overvallen door een verwoestende aardbeving. De samenwerkende hulporganisaties kwamen snel in actie en dat was voor WWAV het startsein om aan de slag te gaan met alle communicatie-uitingen.

Op Koningsdag werd er hard gewerkt aan de centrale campagneonderdelen (oproep, beeld, copy) en de volgende dag verschenen al de eerste dagbladadvertenties. Snel daarna volgden buitenreclames en op maat gemaakte doorvertalingen voor diverse kanalen en media exploitanten.

Online zorgde WWAV o.a. voor banners en kant-en-klare social media posts. Actievoerders werden voorzien van donatieboxen, posters, sponsorformulieren en stickers. Voor de actiedag verzorgde WWAV de aankleding van de studio met abri’s en unieke (16 meter lange!) banieren. Speciaal voor de Bevrijdingsfestivals werd een kort fondsenwervend filmpje gemaakt.