WWAV - helping you change the world | mensen
WWAV heet vanaf nu Happy Horizon logo Ga naar onze nieuwe website
Ankie

Ankie van den Bogaert

Energiek en hulpvaardig. Loopt met zoveel goede ideeën rond dat ze zichzelf soms niet bij kan houden. Wat je zeker moet weten over Ankie: haar brein komt helemaal tot rust tijdens het pottenbakken.
art director
Anne

Anne Berghuis

Are you being served? Mix klantgerichtheid met doelgerichtheid, voeg een schijfje leergierigheid en een snufje humor toe, en je hebt Anne Berghuis! Wat je zeker moet weten over Anne: ze is dol op Engelse literatuur.
account manager
Ard

Ard Lok

Even idealistisch als pragmatisch. Door zijn nieuwsgierigheid ziet hij overal kansen en gaat hij altijd vooruit. Wat je zeker moet weten over Ard: voor een kroket mag je hem 's nachts wakker maken.
account strateeg / partner
Erik

Erik van Benten

Systematisch en punctueel. Een efficiënte inkoper die het maximale rendement uit elk budget haalt. Wat je zeker moet weten over Erik: hij gaat graag naar houseparty's.
director production
Guido

Guido Liebregts

Analytisch en behulpzaam. Creatieve duizendpoot die geen onderscheid maakt tussen offline en online communicatie. Wat je zeker moet weten over Guido: hij zoekt nog een partner voor Twee voor Twaalf.
creatief strateeg
Jeroen

Jeroen Talens

Bevlogen en impulsief. Reageert daardoor op elke uitdaging met een frisse blik en een origineel antwoord. Wat je zeker moet weten over Jeroen: hij vindt basketballen nóg leuker dan schrijven.
creative director
Jessica

Jessica Bronsema-de Haan

senior account manager
Johan

Johan Agema

Enthousiast en meedenkend. Geniet van de uitdaging om creatieve plannen te transformeren in mooie, concrete producties. Wat je zeker moet weten over Johan: hij is helemaal zichzelf op zijn motor.
production
Léonne

Léonne de Jong

Zorgvuldig en toegewijd. Zet ook onder hectische omstandigheden de puntjes op de i en verwacht van anderen hetzelfde. Wat je zeker moet weten over Leonne: ze bewijst al jaren dat je voor volleybal niet lang hoeft te zijn.
DTP-vormgever
Marie-Claire

Marie-Claire de Waal

Idealist en perfectionist. Heeft klantgerichtheid en kennis van de markt tot kunst verheven. Wat je zeker moet weten over Marie-Claire: haar woonboot ligt in Utrecht!
account strateeg / partner
Peter

Peter Heinen

Grondig en gedegen. Door zijn empathisch vermogen tilt hij elke concept en iedere tekst naar een hoger niveau. Wat je zeker moet weten over Peter: hij maakte al eens een (strip)boek over motorcross.
copywriter
Rosalie

Rosalie Westmeijer

Stipt en servicegericht. Bedenkt graag oplossingen nog voor het problemen worden. Wat je zeker moet weten over Rosalie: haar beste vriend ligt vaak bij WWAV op de bank te slapen.
account manager
Sylvia

Sylvia Hoogenbosch

IJverig en flexibel. Voor haar is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud. Wat je zeker moet weten over Sylvia: haar tweede naam is 'theeleut'.
Concept / vormgeving
Veerle

Veerle Walrave

project manager
Wendy

Wendy Schilder

business development manager
Wieb

Wieb van de Donk

Kritische denker en doener. Bouwt graag bruggen tussen strategie en creatie. Wat je zeker moet weten over Wieb: tijdens carnaval mag hij niet gestoord worden.
managing director
Wike

Wike van Dieën

Flexibel en daadkrachtig. Heeft een talent voor mensen. En omdat ze goed luistert naar de vraag komt ze vanzelf met het juiste antwoord. Wat je zeker moet weten over Wike: Ze is nergens zo gelukkig als op een skipiste.
account director